Hospitality Culture

Votați proiectul CSR preferat până vineri, 9 octombrie, ora 23:59

 

În continuare vă prezentăm descrierile celor 7 proiecte CSR calificate în finala competiției, iar în josul paginii găsiți formularul de vot.

 

Beans&Dots: #CafeaPentruSpitale

 

3 luni de program. 3 parteneri corporate si 3 ONG-uri care s-au alaturat initiativei – DeLonghi Romania, Albalact si Rename Advertising, Asociatia Dedeman, Asociatia Artisan Coffee Community si Asociatia Volunteers for Life. 30 de espressoare primite si donate catre 24 spitale din Bucuresti, Suceava, Piatra Neamt, Radauti, Iasi, Timisoara. Sute de cadre medicale s-au putut bucura de peste 65.000 de cafele si tot atatea momente de liniste si de normalitate oferite cu ajutorul comunitatii de speciality coffee. Zzeci de discutii extrem de emotionale cu medici care ne-au multumit ca ne-am gandit sa facem ceva ce conta enorm pentru ei ca oameni si nu doar ca medici.

 

Gault&Millau: #DinGrija

 

Coordonat de Gault&Millau, #DinGrijă este un proiect amplu prin care peste 20 de restaurante din Capitală au gătit mai bine de 8.000 de porții de mâncare pentru personalul medical aflat în linia întâi în lupta împotriva COVID-19.

Carrefour România a aprovizionat restaurantele cu ingrediente, Microgreens a livrat mini verdețuri și legume, Biodeck a asigurat necesarul de ambalaje bio, iar Ernst & Young România a susținut logistica demersului.

Restaurantele implicate în proiect sunt: Amvrosia, Anika, Atelierul de Tarte, Bacania Veche, DaDa, Grup City Grill, Grup Fratelli prin Fratellini Bistro, Isoletta, J’ai Bistrot, KAIAMO, M.A.T, Mahala, MAIZE farm to table, Mesogios Seafood, Noeme – former GUXT, NOUA, Pasterra, Rocca by The Jar, Sardin, Taj Indian Restaurant, the ARTIST, Voilà, Zexe Braserie, Zexe Zahana, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, NOMAD Skybar, Radisson Blu Hotel și PIZZAMANIA.

 

Kane: #ACUM

 

Proiectul #ACUM a fost inițiat de către restaurantul Kané – New Romanian Cuisine în luna martie. În cele două luni de campanie a însemnat 45.300 porții de mâncare donate către 5 spitale din București (Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr. Victor Babeș, Spitalul de Urgență Floreasca, Institutul Oncologic Alexandru Trestioreanu și Spitalul Clinic de Copii Marie Skłodowska Curie) și persoane din medii defavorizate cu sprijinul Asociației Studenților la Construcții din București și Asociației Geeks For Democracy / Cumpărături La Ușa Ta.

 

McDonald’s: #unitifacembine

 

Proiectul s-a născut din dorința de a avea grijă de cei de lângă noi în momentele dificile cauzate de pandemie. Ne-am dorit să ajutăm comunitățile, astfel că am ținut aproape de autorități și am oferit mese calde persoanelor aflate în carantină, i-am susținut pe cei din Linia Întâi cu zeci de mii de meniuri și cafele gratuite. Mai mult decât atât, prin intermediul Fundației pentru Copii Ronald McDonald, am donat 60.000 Euro pentru construirea secției ATI de la Ana Aslan, am oferit cazare cadrelor medicale și am achiziționat echipamente de protecție, materiale consumabile pentru spitale.

 

Red Angus: Împreună, împotriva COVID-19

 

Prin acest proiect, Red Angus Steakhouse, 25 de parteneri corporate și 50 de persoane fizice, au donat 13.580 de meniuri de prânz cadrelor medicale aflate în prima linie, în lupta cu noul coronavirus. 

Ionuț Roman, co-owner Red Angus Steakhouse: „Am activat comunitatea creată în cei 10 ani de existență în HoReCa, care, ne-a demonstrat că lucrurile mărețe sunt suma eforturilor comune, reușind astfel ca impreună sa oferim zilnic o masă caldă cadrelor medicale supuse riscurilor și tensiunilor pandemiei”. 

 

Adi Hădean: #SolidarSocial

 

Solidar Social a început ca o soluție imediată pentru criza provocată de COVID-19. O soluție pentru medicii care lucrau 7 din 7 fără pauză, o soluție imediată pentru bătrânii vulnerabili, izolați în case. În doar câteva zile a devenit o mișcare umanitară ce a mobilizat zeci de oameni, atât sponsori, cât și voluntari. Jumătate de an mai târziu, am depășit pragul de 100.000 de porții, am depășit 14.000 de kilometri parcurși, am depășit 110 tone de ingrediente gătite, ne-am strâns mai mult de 100 de voluntari și peste 60 de sponsori.
Continuăm cât ne țin forțele, oalele și resursele. 

 

Ștefan Mandachi: 1 cm de fapte, nu vorbe

Am scos la “vanzare” toti centimetrii care formează suprafața autostrăzii de 1 metru. 1m x 30 m = 300,000 cm2

Fiecare cm2 a costat zece euro. Am “vândut” 150.000 cm și am acumulat 1,5 mil euro în 40 zile, cea mai mare strângere de fonduri inițiată de către o persoană fizică. Cei care n-au avut bani să cumpere, au donat bunuri și servicii (total 450.000 euro).